Marketing Campagnes

Hoe vertaal je strategische doelen naar een perfecte customer journey met de juiste KPI’s? Een vraag die wij al vele malen voorbij hebben zien komen. Het antwoord is altijd maatwerk, maar ons stappenplan werkt altijd.

RAFT - marketing campagnes

Vaak richten bedrijven zich op het kanaal zelf. Ze zetten SEO in om beter gevonden te worden. Ze doen SEA om meer traffic te krijgen.

Wij draaien het om: Wij zetten de juiste kanalen in om de marketingdoelen te behalen. Vanuit het doel maken we een customer journey. En dan kiezen we de juiste kanalen. Met de juiste boodschap. Op het juiste moment.

Marketing Campagnes

Hoe we dit aanpakken

1. Koers bepalen

Welke klantreis past bij de gekozen doelstelling?

  • Customer Journey inrichten
  • Salesfunnel bepalen
  • Roadmap & contentkalender
2. Online marketing middelen

De juiste middelen op het juiste moment

  • Juiste middelenmix bepalen
  • Van SEO, SEA tot social en retargeting
  • Maar zeker ook content en CRO
3. Meten = weten

De voortgang op de doelstellingen frequent toetsen

  • Vanuit heldere rapportages
  • De voortgang toetsen
  • Anticiperen op de data
4. Koers bijstellen

Onderweg kritisch blijven kijken naar het resultaat

  • Leren van de fouten
  • Maar zeker ook van de successen
  • De koers bijstellen waar nodig

Sparren

Over jouw situatie
Neem contact met ons op