Bedrijfsdoelen vertalen naar online marketing doelstellingen
- Scherpe doelgroepkeuze
- KPI’s bepalen
- Juiste datastructuur neerzetten
Binnen de B2B-marketing is leadgeneratie misschien wel het belangrijkste doel waar op gestuurd wordt. Het binnenhalen van leads is altijd een proces met vele touchpoints. Centraal staat de doelgroep en de te doorlopen customer journey. Welke pijnpunten ervaren zij en hoe kunnen we daar op inspelen?
Leads genereren is één ding, maar kwalitatieve leads die echt bijdragen aan de groei van jouw bedrijf maken het verschil. Leads die passen bij je bedrijf, je doelen en waar je salesteam direct mee aan de slag kan.
Veel bedrijven richten zich op zoveel mogelijk verkeer en leads, maar zonder focus op kwaliteit. Het resultaat? Veel activiteit, weinig resultaat. Wij pakken het anders aan. We verdiepen ons in jouw business, leren je ideale klant kennen en brengen de klantreis helder in kaart. Zo ontwikkelen we een strategie die niet alleen meer leads oplevert, maar vooral de juiste leads – en dat merk je in je salesresultaten.
Wij hebben voor uiteenlopende B2B organisaties een groeiversnelling gerealiseerd. Check onze cases en ontdek hoe we met gerichte leadgeneratie strategieën voor blijvende resultaten zorgen: