Lead Generation

Binnen de B2B-marketing is leadgeneratie misschien wel het belangrijkste doel waar op gestuurd wordt.

Het werven van leads is altijd een proces met vele touchpoints. Centraal staat de doelgroep en de te doorlopen customer journey. Welke pijnpunten ervaren zij en hoe kunnen we daar op inspelen?

Je zit in business 2 business en wilt meer klanten. Een vraag waar we bij RAFT al vele malen een antwoord op hebben gegeven. Niet enkel een plan uitwerken, maar juist ook de implementatie oppakken. De juiste specialisten worden aan boord gehaald, en samen sturen we richting jouw eindresultaat.

Leads werven is natuurlijk stap 1, maar kwalitatieve leads is wat we willen. Dit bereiken we door continu met elkaar in gesprek te zijn en de campagnes te tweaken. Een intensieve samenwerking zal zorgen voor resultaat. Zowel op persoonlijke ontwikkeling als op zakelijke resultaten. Wij geloven in die combinatie, jij ook?

Online Marketing Strategie

Hoe we dit aanpakken

1. Online strategie

Bedrijfsdoelen vertalen naar online marketing doelstellingen

  • Scherpe doelgroepkeuze
  • KPI’s bepalen
  • Juiste datastructuur neerzetten
2. Customer journey

De ideale klantreis

  • Per doelgroep de juiste klantreis
  • Vanuit bedrijfsdoelen een plan
  • Juiste content per fase in de klantreis
3. implementatieplan

Gerichte meters maken

  • Vanuit het grote doel opereren
  • Doelgericht en actiematig
  • Behapbare acties
4. Analyse & Bijsturen

Begrijpbare rapporten bespreken

  • Geen onnodige vaktaal
  • Frequent de voortgang toetsen
  • De juiste koers inzetten
Dit hebben we eerder gedaan

Binnen RAFT hebben we veel ervaring met lead generation. Check onze cases en ontdek onze aanpak en geboekte resultaten. We zetten momenteel lead generation in voor o.a. de volgende opdrachtgevers:

Sparren

over jouw situatie
Neem contact met ons op